Itsellä ollut seuraavia kokemuksia:
-98 Seat Toledo, 450tkm, jouduin tekemään ensimmäiset hitsaukset kun katsastusmies käski hitsata helmojen tuuletusaukot (pohjan puolella about keskellä helmaa) umpeen koska olivat ruostuneet reunoilta. Lisäksi "runkopalkki" oli ruostunut puhki kuskin jalkojen alta, mutta se ei ilmeisesti haitannut kun ei tarvinnut korjata...
-01 Mitsu Galant 2.4GDi, 260tkm, pintakukkaa pohjassa ja näissä malleissa takakaaret kukkii herkästi.
-96 Mitsu Legnum 2.5V6 twin turbo, 110tkm, ei ruostetta (japsituonti)
-91 Mitsu Galant 2.0GLi, 360tkm, tänä kesänä ensimmäinen paikka takatukivarren koteloon, muuten ei edes pintakukkaa
-90 Mitsu Pajero, 308tkm, ruostetta vähän joka puolella, ihan kuin olisi märässä pellossa seissyt (tiedä vaikka onkin), helmoista ylöspäin kuin uusi jos ei ruttuja lasketa eli runko ja pohja aika mätiä. Takapyörän ympäristöt rungosta todella ruosteherkkiä.
-89 Nissan Sunny 1.4L, 485tkm, mätä kuin perkele. Iskarikotelot takaa ihan sudet, ylipäätään takapyörän ympäristöt puhki joka puolelta. Helmojen takaosat ja takalattiat piti myös hitsata.
-87 Mitsu L200 rwd, 275tkm, yksi sauma oli lahonnut rungosta ja sen joutui hitsaamaan uudestaan sekä helmat ja pyöränkotelon puoleiset jalkatilat vaihdettu. Rungoltaan luja peli, kori mätänee herkästi.
-84 Ford Fiesta, 160tkm, yhden ainoan (!) paikan jouduin laittamaan etuiskaritolpan juureen kun oli märkännyt. Ensimmäinen ja viimeinen paikka siihen autoon, ensimmäinen ja viimeinen ford...