Näytä yksittäinen viesti
  #27  
Vanha 02.09.2010, 05:46
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skaleton Näytä viesti
Lykkyä tykö HJ:n kanssa. Jos halvalla haluat perää nostaa niin romiksilta saanee jousilehtiä. Dynankin lehdet varmaan käy kunhan on samaa leveyttä. Tuskin tulee liian kovat jos olevat on jo letkeyden vuoksi laskeneet perän. U-pulttien riittävyys siinä tulee tarkastettavaksi. Vielä halvempi väliaikaisratkaisu on vähän pidemmät riiput.
Sitten kun alat oikeen rakentaa niin soa on ehdottomasti hyvä vaihtoehto jos on mahdollisuutta sen tekoon hyvin. Jousitus vanhoilla jousilla on pehmeä ja auto nousee juuri sopivasti kun liikaa ei saa nostaa jos tieliikenteesä pitää.
Napalukot voi tosiaan pitää eessä kiinni jos käyttää sitten vaan nelivetoo kun luistaa. Ja mielestäni juuri silloin ei pronssiholkit kulu kun vetarit kiertää napojen/holkkien kanssa yhtä matkaa. Mutta jäisillä teillä se varmaan vasta kannattaa koko ajan pitää kytkettynä. Kulutuksen takia ne saa kytkettyä irti mutta ei niillä mahdottoman isoo vaikutusta ole, Tojota on kokosekseen pihi naftalle.
Perus nivelillä vetoakseleilla pääsee aika pitkälle mutta chromo-nivelet ja vetoakselit on tietty parhaasta päästä. Nivelen vaihdon yhteydessä kannattaa vaihtaa ne pronssiholkit ja stefat joita saa evomallia esim Tamgearsilta. Se tiivistää vaikka olisi vähän kulumaa tiivistyskohdassa.
Niin no mulla ei olekaan kokemusta oikeastaan muusta kuin tuosta mun ruma hoojiistä, mutta siinä ainakin pronssiholkki on laakeripukin sisällä ja se ei kyllä pyöri mihinkään, mutta sen kuitenkin tiedän,että jos sun autossa pronssiholkki pyörii vetarin mukan niin kannattaa purkaa se napa asap ja vähän tutkia miten niiden osien siellä pitää olla. Murrosnivelen vaihto kestää puoli tuntia ja Motonetin nivel kestää ihan hyvin normikäytössa 31" renkailla, mutta jos laittaa esim.39,5 bokkerit niin ainoat oikeat murrokset on longfieldin chromot.
Vastaa lainaten