Niinpä niin..
Eli kun rengasta isonnetaan ni ensimmäisenä pitäs periä tihentää,sit jos joku vaihteista ei sovi ni sit välittää loota. Sit jos vaihdevälit on sopivat mut maastossa ei ni sit jako laatikko vaan tiheemmäks. Yleensähän välitykset on sopivat niin kauan ku ajaa vakio renkailla,mut ne perät vaan on työläät ja kalliit välittää ja siksi niitä ei muuteta ellei oo pakko. Itellä ni on muutoin vakio välitykset mut perät tihennetty,35"renkaan takia. Alkup. perä on 4.56 mut nyt 5.125 ja sais olla hieman tiheempi. Tosin mullakin on tilanne et muutoin välitykset on sopivat maantiellä mut maastossa ykkönen on turhan iso,eli alennusvaihde tihennetään seuraavaksi. Huomaa et kun perät tihennetään ni laatikot kestää paremmin ja kartaanikin tykkää.
|