keskilukkoa ohjaava mokkula löytyy muistaakseni vasemman jalan kieppeiltä rintapellissä, haisteli useampaa asiaa, kytkeäkseen ja vapauttaakseen, hitto kun muistais... sieltä tietyin ehdoin sähkö kipittää jakolaatikon luo moottorille
taistelin oman kanssa aikoinaan, motti oli luovuttanut, magneetit irronneet ja näin ollen samainen onkelma...
kaivetaas hiukka arkistoja ja ajukoppaa...
EDIT: tuossa linkki omaan ongelmaan, ja sen vikalla sivulla linkki ameriikan sivulle, jolla oma ongelma ratkes... muistaakseni muuttelin vielä jotenkin niin, että keskilukon saa päälle riippumatta Hi / Lo valinnasta... Oleks muuten kokeillu renkat pikkupuoli / ISOPUOLI vipua ja keskilukon nappia jotta kaikki heräis... jotenkinhan se liittyi alkuperäisesti siihen, että keskilukon saa päälle vain pikkupuolella, vai oliks tää vaan automaatin vai ABSillisen kytkös...
Tuo mun ongelma meni niin, että motti ei pyöriny, ja sitten sähköä syöttäessä pääs savu pois, uudelleen käämiminen pelasti motin, jollain loctite sukuisella liimailin magneetit, aluks vielä napaisuudeltaan väärään järjestykseen, piti olla + - + - eikä + + - - ! ja lisäks laitoin merkkivalon kepin juureen, joka NÄYTTÄÄ todellisuudessa sähkön kulun keskilukon moottorille, eli jos jää palamaan niin saa sähköt pois, jottei pala mosa
siis tuolla:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=48925
ja ameriikan trouplesuutinkia:
http://www.pnwadventures.com/vehicle...oubleshooting/