Viestiketju: pitkä pajero
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 31.08.2010, 18:35
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Mites sit selität sen, että Mitsun n. 540tkm ajetussa lohkossa on sylinteriputkissa kulumisen takia pykälät? Ja Nissanin 640tkm ajetussa EI niitä oo? Ja toi Nissanin kone on turbollinen malli vastaavilla kilsoilla ku Mitsun on. Ja Nissanin moottori on alkujaan VAPARI, eli EI oo tehtaalta saatu turbollisa mallia ollenkaan. Ja kyseinen yksilö on turbotettu v. -95 ku auto on v. m- -90... Ja täs Nissanissa tehtaan jäliltä huikeet 75 pollee löytynyt ja kampuralta... Ja ku se penkitetty v. -08 laitttomuuden takia ni pyöriltä n. 115hepoo 0,7bar ahoilla... Ja mittarissa tällöin n. 630tkm taivalta.
Mitsun koneessa on pehmeämmät sylinterit. Ei sitä sen vaikeampi ole selittää. Mutta usko jo,ei se nissanin moottori ole mikään huippu viritys kohde kuten ei tuo mitsunkaan kone.
Vastaa lainaten