Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 31.08.2010, 18:30
Daddy's Toy:n Avatar
Daddy's Toy Daddy's Toy ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.02.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 816
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HiluxMan Näytä viesti
Et satu muistaa puljun nimeä?
Pulju tais olla LC-Engineer tuolla jenkkilässä:

http://www.toyotacatalog.net/M1WebGe...ss=1545&Page=3

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Saanko kysyä että miksi et asenna remmiahdinta. Ei tarvitse muutoskatsastaa eikä kalliita VTT mittauksia kunhan et pidä hihnaa paikoillaan yleisessä liikenteessä. Muutaman henkilöauton tiedän jossa näin on ja ahtimen saattaminen toiminta kuntoon on noin 15min homma. Käsittääkseni katsastuksessa papereihin tulee kuitenkin merkintä että ahdin on muttei remmi saa olla paikoillaan yleisessä liikenteessä.
Vaparin virittäminen kun on hyvin paljon kalliinpaa ja tarkempaa kuin ahdetun moottorin,ja remmillä sen voiman saisi mille alueelle haluaa kunhan pelaa vain välitykset oikein.
En nyt yritä tuputtaa,mutta tarkoitan vain että kun virität vaparia niin 1000€ ja saat esim 70hv lisää vakioon,ahtamalla tuolla budjetilla voidaan puhua jo 100-150hv kevyesti jos vai moottori kestää sen.
Ei ollut tarkoitus kuin hiukan kutitella kateissa olevia heppoja.Ja ne jäljellä olevat ovat turhankin janoisia

Eli ei mitään vimpanpäälle viritettyä tehdä vaan ennemminkin piristellään

On nuo ahdinsarjat aikas kovissa hinnoissa tuolla ameriikassakin, 3000$ pyytävät

Vaikkakin jos olis niin paljon ylimääräistä niin LC-Engineeriltä tulis kyllä aikas iso paketti tilattua
__________________
DADDY´S TOY
Vastaa lainaten