Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 31.08.2010, 14:22
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Saanko kysyä että miksi et asenna remmiahdinta. Ei tarvitse muutoskatsastaa eikä kalliita VTT mittauksia kunhan et pidä hihnaa paikoillaan yleisessä liikenteessä. Muutaman henkilöauton tiedän jossa näin on ja ahtimen saattaminen toiminta kuntoon on noin 15min homma. Käsittääkseni katsastuksessa papereihin tulee kuitenkin merkintä että ahdin on muttei remmi saa olla paikoillaan yleisessä liikenteessä.
Vaparin virittäminen kun on hyvin paljon kalliinpaa ja tarkempaa kuin ahdetun moottorin,ja remmillä sen voiman saisi mille alueelle haluaa kunhan pelaa vain välitykset oikein.
En nyt yritä tuputtaa,mutta tarkoitan vain että kun virität vaparia niin 1000€ ja saat esim 70hv lisää vakioon,ahtamalla tuolla budjetilla voidaan puhua jo 100-150hv kevyesti jos vai moottori kestää sen.
Kuinka kone saa ilmaa, jos ahdin on paikoilaan, mutta se ei pyöri? Mad Maxilla ei pyörinyt ahdin aina, mutta se oli elokuvaa

sisua45
Vastaa lainaten