Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.08.2010, 15:32
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Perusasetus

Karhujahtia joo..Tiuhassa pusikossa jurova Karhu,koira osoitti että siellä se on muttei saa sitä liikkeellee kun on tiuha rääseikkö ja ei näe kuin metrin kaks..Soitin toisen koiran paikalle ja sama meininki,käy yrittelemässä muttei onnistu menemään niin että liikkuisi.Menin itse ja kontaten näin n 5m pystyssä en mitn,sain kuitenkin liikkumaan vähän ,kuulin rasahduksia ja taas hiljaista ,taas rasahduksia ja koira käy syvemmällä taas palaten hiljaisena...
Kaverini koiransakanssa sitten jatkoi etsintää ja vein omani autoon palaten ko rääseikön viereisen pellon ääreen,passitorniin joka on riistapellon päässä.Pellollapituutta n150m la pellossa on kauraa perunaa ym kasvamassa.Kaverini oli ollut pois n vartin kun pusikosta jossa Karhu juroi kuului ns ropsotus ääni,sama ääni kun koirasta kun se puistelee päätään korvien puhdistukseksi 50 m minusta,vilkaisin kelloa ja ajattelin että ilmoitit juuri tulevasi aukolle putsaten korvasi n 3min kun sinä olet näkyvissä!!
Meni 2min kun musta hahmo pitkänä-75m edessäni nousee pellolle,nostan aseeni ja poks!Minä teen poskestani hiljaa,Karhu kääntää kylkensä ja kävelee n 15 m peltoa poispäin ja kääntää taas kylkensä ja taas poks poks ja poks,tulee poskestani!!!
Karhu asettuu keskelle Kaurahalmetta tai kapaletta kuten sanovat Tuupovaaransuunnalla ja soitan kaverilleni että nyt takasin tänne jos saadaan muille tyypeille liikkeelle toi Karhu niin sen voi ampua,itse en voinut ampua kun oli riistapellon reunalla ja kaurassa niin se tulkitaan ruokaperäisen syötin käyttämiseksi ja se olisi rikos jos ampuisin,siksi vain poskesta poksauttelin.
Pikkasen se kysyi hermoja olla ampumatta mutta se ei ollut ekakerta kun oli tollanen tilanne,joskus emä ja pennut ,joskus yksityinen maa jolle ei lupaa ja joskus rajavyöhyke....
Sanoi yks tyyppi jotta on korkea moraali etelänmiehellä-hyvä!
Vastaa lainaten