juu ei se vaparin pumppu oikein skulaa turbon kanssa... Laita vaan se turbon/TDIC pumppu sinne niin saat syöttöjäkin niille ahdoille

ei se pelkällä paineella pelaa. Ja ahdetun pumpussa perussyötön lisäksi voit säätää myös ahtopaineen alaista syöttöä, siihen on ohjeet mm.
www.mitsubishi4wd.com -sivustolla.
Mistä laitteesta otit turbon ja pakosarjan, onko pajerosta ja hukkaportillinen vai ilman? Wanhoissa turbodiesel galanteissa (2.3-litraisia) on hemmetin hyvä pakosarja verrattuna pajeron orkkis sarjaan, ja käy suoraan paikoilleen. Toinen vaihtoehto on tietysti että tekee itse pakosarjan. Myös vakio pakoputki on ahterista, rajoittaa kulkuja todella paljon.
L200 vaparin (4D56) alkuperäistä imusarjaa ei kannata hävittää, tukkii siitä vaan sen huohotusletkun paikan ja käyttää sitä ahdetussa. On meinaan aivan tajuttoman paljon virtaavampi kuin pajeron kantikas imusarja, eron huomaa kyllä selvästi.
Kyllä siitäkin padasta woimaa irti saa, eräässäkin 2.3TD:ssä tiedän olevan yli 200hv...