Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 27.08.2010, 14:52
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

  • Pyöritä moottori 1. Sylinterin yläkuolokohtaan [1] (merkki tulee klo 4 kohtaan!).
  • Merkitse pyörijän asento ennen ketjun irrotusta [2] .
  • Varmista, että kampiakselin kiilaura on asennossa kello 12 [3] .
  • Kohdista kuparin tai hopean väriset ketjulenkit kampiakselin hammaspyörän ajoitusmerkkiin [4] .
  • Nokka-akselin hammaspyörä kolmella merkillä:
      • Kohdista hopeanvärinen ketjulenkki nokka-akselin hammaspyörän ajoitusmerkkiin nro 2 [5] .
      • Varmista, että nokka-akselin hammaspyörä on asennettu käyttäen lukituspinnaa nro 2 [6] .
  • Nokka-akselin hammaspyörä yhdellä merkillä:
      • Kohdista hopeanvärinen ketjulenkki nokka-akselin hammaspyörän ajoitusmerkkiin [7] .
  • Asenna kiristin [8] .
  • Asenna ohjaimet [9] & [10] .
  • Säätääksesi ohjainta [9] :
      • Työnnä ohjainta nuolen suuntaan.
      • Varmista, että kiristinkokonaisuus [11] on painettu kokonaan kasaan.
      • Kiristä ohjaimen pultit
Koska kas eri vaihtoehtoa niin laitappa privaa, laitan kuvan sitte tulemaan... ELLET saa näillä (epä) selvilä ohjeilla ajoitettua kohdalleen???
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten