- Pyöritä moottori 1. Sylinterin yläkuolokohtaan [1] (merkki tulee klo 4 kohtaan!).
- Merkitse pyörijän asento ennen ketjun irrotusta [2] .
- Varmista, että kampiakselin kiilaura on asennossa kello 12 [3] .
- Kohdista kuparin tai hopean väriset ketjulenkit kampiakselin hammaspyörän ajoitusmerkkiin [4] .
- Nokka-akselin hammaspyörä kolmella merkillä:
- Kohdista hopeanvärinen ketjulenkki nokka-akselin hammaspyörän ajoitusmerkkiin nro 2 [5] .
- Varmista, että nokka-akselin hammaspyörä on asennettu käyttäen lukituspinnaa nro 2 [6] .
- Nokka-akselin hammaspyörä yhdellä merkillä:
- Kohdista hopeanvärinen ketjulenkki nokka-akselin hammaspyörän ajoitusmerkkiin [7] .
- Asenna kiristin [8] .
- Asenna ohjaimet [9] & [10] .
- Säätääksesi ohjainta [9] :
- Työnnä ohjainta nuolen suuntaan.
- Varmista, että kiristinkokonaisuus [11] on painettu kokonaan kasaan.
Koska kas eri vaihtoehtoa niin laitappa privaa, laitan kuvan sitte tulemaan... ELLET saa näillä (epä) selvilä ohjeilla ajoitettua kohdalleen??? 
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
|