Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.08.2010, 14:58
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Loppujen lopuksi näitä kohteita, johon meidän verorahoja käytetään, on niin jumalaton määrä, ettei kansalaisilla ole hajuakaan..
On kaiken maailman työvoimapoliittista, humanitaarista, kirkollista..Voi vittu sanon minä!!
Mua ei vois vähempää kiinnostaa jossain Ambomaalla nälkää näkevät työttömät maanviljelijät, jotka anoo kirkon ulkomaanavun kautta tukiaisia jne.... Kun helvetti kotimaassa et saa perkele mitään omistaa, jos tulee akuutti tarve saada sossusta apua!
80-luvulla vietiin traktoreita, vettä ja maitojuhetta jonnekin Mosambikiin... Että voisivat kyntää peltoja niillä traktoreilla ja tehdä maitoa siitä jauheesta ja vedestä... Muutaman vuoden jälkeen menivät sitten avustusryhmä kattomaan niitä hienoja peltoja jne. Traktoreissa kasvo heinät renkaista ja ruostuneet pystyy, kun ei niillä olut polttoainetta ajella niillä, saatika että joku olis osannu ajaa niillä.. Veden ne oli osannu juoda ja maitojauheet syöty, kun ei kukaan ollu kertonu niille että mitä olis pitäny tehä.. Todella rakentavaa auttamista...
Minä en anna lantin lanttia yhteenkään lippaaseen tai muuhun keräykseen, enkä kohta maksa enää verojakaan! Perkele!
Vastaa lainaten