Ja miksikäs ei?Mä kannatan ja kannustan asiassa täysillä!Nyt kun kerran on lyöty kipinää näin hienolle ajatukselle,ni tuntuis sen olevan sääli,mikäli tällainen ainut laatuaan oleva safari jäis pelkälle puhepuolelle.Kun pääpaino idealle painottuu sinne etelän suuntaan,ni olis hieno juttu jos offihemmot siellä ottais lähtökuopissa osaa ja auttasivat asiaa eteen päin.Ei kai olis mahdoton ajatus vaik kaikki kynnelle kykenevät houkuttelis emäntiään mukaan,tai hommais jonkun tutun tyttären vääntään ajokkinsa ruoria,jos ei oma vaimoke sitten millään halua.(alkaa sit viimeistään haluun ku sanoo,et naapurin lissu halus ajeleen mun autoo)Meillä on täälläpäin panostettu jo jonkin aikaa näihin emäntien mukaantuloon offiin.mun emäntä kulkeekin jo melkein kaikki reissut mukana,on vain ajan kysymys millon saan sen innostuun puikkoihin.
Olisko täällä PScomissa sellasta kaveria joka ottais asian haltuun ja suunnittelis reissun valmiiksi?Joku,muistaakseni käyttäjä on touhunnu täällä aikaisemmin näitä meeting ajoja,ja organiseerannu touhut valmiiks???
Sehän on niinku selvä et haaveeksihan tää jää,jos ei joku ota palloa haltuun...
Olishan se hieno juttu ku esim nää tytsysafarit olis jo yleistyny ja muisteltais sit mistä tää kaikki sai alkunsa...
Jonkun on aina ja kaikessa näytettävä mallia muille et asiat alkaa rockkaan.
Siis miten se olis,onko esim käyttäjällä ideoita/mahdollisuutta/haluja alkaa organisaattoriks tässä asiassa???
TSEMPPII!!!
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
|