Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX
Vai onko sittenkään? Jos se ajotus ei oliskaa kohillaan,vaikka valmistus vian takia tai jostain kummallisesta syystä,eikö koneen käydessä tippa-anturilla mitaten sais ajotuksen tarkistettua joka pytyltä erikseen? Tai vilkasis endoskoopilla hehkun reijästä pyttyyn että ei kai vaan oo taskunauris männän päällä/venttiilin välissä? En minäkään enää laittais montaa tonnia hakuammuntaan mutta nämä nyt halpoina konsteina..
|
Pitää kyselle tuota ajoitustyökalua paikalliselta pajalta, jos olisivat halukkaita lainaamaan. Noin pientä endoskooppia en löytänyt tähän hätään millä pääsisi hehkun reiästä tirkistämään. ajattelin mitata puristukset, selviäähän silläkin, jos sinne olisi jotain juureksia jäänyt.
Tuosta dampperista nyt ei takuuseen millään muulla voi mennä, kun vaihtamalla se uuteen. Kyllä se irti oli ja vetäisin siihen jopa uudet maalit mutta en kyllä huomannut siinä mitään.
Toisaalta jos vika olisi jokin mekaaninen epätasapaino, niin ei se oiken voisi olla sellainen, että olisi toiminut välillä.
Tuntuu, että moottori myös käy huonosta, eikä vaan ravista. Toisaalta voihan se olla, että epätasapaino saa moottorin käymään huonosti, kai, ehkä?