Viestiketju: Rangelle uudet akselit
Näytä yksittäinen viesti
  #22  
Vanha 19.11.2003, 09:29
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:
noo jos ei tule vapinoita ni hyvä niin,mulla tuli.Johtunee sit siitä et mul oli ehkä vähä liianbkorkea kapine ja kun muutin alle danat ni käänsin perän päästä murtokulman kokonaan nollaan(tuli ahnehdittua)ja sillon käy niin et nivel jossa ei murtokulmaa ole pyörii vakionopeutta ja nivel missä on murtokulmaa pyörii ns.nykimällä,siitä vapina.
Meillä on tää harrastus vähä niinku eri laidoilla,silleen et kun mä en noita kilpailuja harrasta ni autokin pääsee varmasti vähemmällä ku teillä joilla pääpaino on enemmän kilpailuissa ku muissa.
kyllä kai kaikki saa rikottua ku aikansa rumppaa ja kyl kai se kannattaa siirtyy tänne safaripuolelle siinä vaiheessa jos täytyy alkaa välineitään varomaan.
No onko teillä siellä sit jossain tehopelissä asennettuna 61:n akseleita.et onko ne sit kestäny paremmin ku noi nelineloset?

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Niin siis kardaanin nivelkulma tuli vaan niin sekavaks, ku rangessahan on alunperin pinjoni käännetty ylöspäin, jolloin alemman ristikon kulma on eri, ku vaihdelaatikon pään. Ja tästä olen joskus jo koulun penkillä joutunut juttuun, ku ei opettaja meinannu uskoa, kunnes sitten ajoin rankun sisälle ja se näki sen ja totes, että ei kai se sitten jurraa, ku engelsmanni insinjöörit on sen niin suunnitelleet.

-Juu ja aikas hyvin noi tojon murrokset kestää, ku ne on ehjät (kuten d44 aksulan ristikkokin pitää olla ehjä). Mutta kulunu murros kyllä rasahtaa ja helposti. Sit tojon niveltä voi vielä vahvistaa teräspannalla.

Formula Off Road Kicks Ass
Vastaa lainaten