Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patroltd
No sd33t:n pumppu taitaa olla ainut joka menee heittämällä.
|
Niin,jos sellasen sattuu löytään jostain... Kuullu, että alkaa oleen muutenkin osat hukassa. Mut teidä siit sit, että pittääkö paikkansa ja kutinsa.