Viestiketju: Patrollia...
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 22.08.2010, 19:03
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Patrol...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patroltd Näytä viesti
No sd33t:n pumppu taitaa olla ainut joka menee heittämällä.
Niin,jos sellasen sattuu löytään jostain... Kuullu, että alkaa oleen muutenkin osat hukassa. Mut teidä siit sit, että pittääkö paikkansa ja kutinsa.
Vastaa lainaten