Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.08.2010, 09:42
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Question

Lukkoon... Miksi !!!

Asiattomista viesteistä vastaa aina lähettäjä ja on itse tekoonsa syyllinen, nyybeiltä osallistuminen pitäisi kieltää, jokainen joka tännekkin kirjoittaa on siis vastuussa kirjoituksistaan.
Kommentit ja rivien völistä lukeminen on tämän palstan suola.
Kaikista kirjoituksista löytää aina joku jonkin asian, josta voi kuvitella että sehän vittuilee minulle.

En itse ole ollut pitkään aikaan Offitouhuissa mukana, johtuen monista syistä, joista yksikään ei ole henkilökohtainen ketään Offaajaa kohtaan.

Työ, terveys, koti ja vaimon harrastukset on vieneet aikani totaalisesti.

Kulmakorven ajopaikka on ainoa pääkaupunki seudulla, jossa voi laillisesti ajaa. Se on tarpeeksi lähellä ja sieltä on helppo noutaa autokin jos se rikkoontuu pahastikkin.Onhan tietenkin ollut muitakin, mutta ne vaan katoaa aina jonnekkin ja kulmikseen pääsee AINA ajamaan vaikkei olisi minkään kerhon jäsen ja se on hyvä, saa ainakin uudet tulokkaat ensikasteen Offaamiseen laillisilla ajopaikoilla.

Kysymys; pitääkö kerhon jäsenten kaikkien kärsiä siitä, että joku tekee rikkomuksen tai kielletyn asian ajoalueella.

Avotulen teko Offitapahtumissa on yleensä aina kielletty !!!! Järjestäjien puolesta sellainen on ennenkin tehty.

Trangia, kaasukeitin ja termospullotkin on keksitty ja näitä välineitä saa käyttää metsäpalovaroituksen ollessa päällä, sitä en osaa sanoa saako kulmiksessa käyttää trangiaa taikka pientä kaasukeitintä.