Kun tuossa kopassa varmaan vähän käsitöitä korvakoidenkohdallakin, niin hitsataan hj:ta vastaavat pulkan pohjaan.
Tuo kohdistaminen auton pituussuunnassa vaan kohdalleen, niin toimis varmaan. (nosta koppa tekniikan päälle ja hitsaa tarvittavat kiinnikkeet)
Vaihdekepeille joutuu varmaan askartelemaan pikkasen toimintaympäristöä...
rattiakselihan pitää aina laakeroida alapäästä, jos siirtää simpukkaa eteenpäin.... ei varmaan ongelma
Vinssille täytyy varmaan tehdä eturunko bj:tä vastaavaksi, jos käyttää hj:n alkuperäistä vinssisysteemiä
tulee keulasta koomisen pitkä
Taannoin kun nuo korinvaihdot oli sallittuja, piirsin yhden hahmotelman vw rantakirpun lasikuitukorista
bj-40 rungolle/tekniikalle, pohjalevyn ja rungon väliin nuistaakseni 15cm korkea apurunko turvakaarilla.
ja syyläri sähköflekteillä vw:n moottorin paikalle......
silloin se tökkäsi siihen ettei ollut rahaa ostaa tuota lasikuitupulkkaa