Tuohon 722.3 laatikon perään tuli G:n automaatin takalaippa eikä akselia tarvinnu lyhentää...
Tosin siihen väliin tuli (ainakin toistaiseksi) se n. 5mm paksuinen keskityslaippa.
Ei tarvi mitään laippoja kun hienovaraisesti päästää akselin päästä rälläkällä pätkän pois, se ulkopää on sitä kolmisakaraista kuminivel kardaania varten ja täten täysin turha.
G:n orkkis automaatin välikartaani on n. 25cm pitkä.
Pitikö Mikon jatkaa sitä vai onko orkkis..??
Minun kotteroni ovat aina olleet alunperin manuaaleja joten niissä on ollut pidempi välikardaani eli katkaisuhoitoa on jouduttu antamaan.
Asiasta kolmanteen...
Mitä ohjaustehostimen pumppua ootte käyttäny tuossa G:n simpukassa??
300GD:n tehostin on 82 baarinen ja 240GD:n 65 baarinen, kun taas 124:n tehostin on 110 baarinen.
Hajoaako G:n simpukka jos siihen pistää tuon 110 baarisen pumpun?
124:sen pumppu toimii moitteetta, ohjaus on kevyempi mitä vanhan koneen pumpulla, eikä se öljykään sanottavasti lämpene, mitään ongelmia ei ole ollut ja 124:sen koneella on jo ajettu vuosia.
G:n simpukka on varmaan järeimmästä päästä maastoautojen simpukoista, monet jotka rakentavat jotain rajumpia menopelejä ovat laittaneet niihin G:n simpukan koska se kestää, akselikin on huomattavasti vahvempi kuin monissa muissa.
|