Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka
joo ne on lauantaina ja kyllä minä siellä oon koko ajan pakko olla, juon väkisin viinaa  ja se ei oo mun kaveri vaan mun akan kaveri ja akka ei kyllä päästä mua karkaamaan sieltä :/ toivottavasti siellä on ees viinaa tarpeeksi. kerran olin yksissä häissä ja ennen ilta kymmentä loppu jo viinat, lähettiin sit parin jannun kanssa baariin. sitä viinaa kyllä juotiin aika paljon kuulemma jälkeen päin ihmettelivät että siellä oli n.10 pöytää täynnä ihmisiä ja vain 1-2 pöytää joi ja sinne oli varattu joku 5 koria kaljaa, kymmenkunta konjakki ja viini pulloo ja joku 20 litraa boolia ja loppu kesken
|
Tässä kohtaa ehdottaisin Sir Leka, että vetäset kotona jo sellaset otsat, ettei akkas yksinkertasesti kehtaa ottaa sua mukaan.. Tai sitten keräät kaikki näyttelijänlahjas..

niin mä ainakin tekisin.. Jos siis bileet jonkun vitun jonku kaverin luona ei yksinkertasesti nappaa ja viel jossain hevonpersiissä.. Näin tekisin, jos kaunis EI, ei riittäisi puolisolle, mun ainakaan ole pakko lähtee yhtikäs mihkää jos en halua, eikä tartte Pöönkään!!

Mut me ollaan muutenki vähä erilainen pariskunta...