Käytiin oikeen tehtaalla katsomassa kun tekivät meidän tuvan elementtejä.
epäilen tuota, senverran mitä olen noitten talotehtaitten kanssa ollut tekemisissä niin asiakas aina luulee että just nyt on se minun talo tekeillä.. saatan olla vääässäkin. mun kaveri teki jetta talon ja asuu siinä vieläkin (reilu vuosi..)
Nyt on kovasti otsikoissa noi finndomon valmistalot, niiden rossipohjat jun tahtoopi homehtua kun kuivain ei saa pidettyä sitä kuivana, mielestäni paljon melua tyhjästä muutama reikä vain sokkeliin ja antaa luonnon hoitaa tuuletuksen niinkuin ennenvanhaan.
Loppujen lopuksi talopaketiten erot pieniä, joillekin ihmiselle ei vain mene jakeluun se että ovat ns. massatuotantoa eli esim ulkoverhouslaudan vahventaminen 21mm - 23mm maksaa, taloa kohti muutaman satasen. Kun kilpailija käyttää ohkasempaa tavaraa ja asiakas sanoo että 21mm riittää minulle ja luulee että se kilpailijaon halvempi jos se on esim 200 kalliimpi kun todellisuudessa se on 200 halvempi. ja 400e per talo ja 500kpl / v tekee talotehtaalle 200 000€ koskaan pieni ihminen ei sitä ymmärtänyt...
Olen ollut 15v alalla, tekemässä ja myymässä ja olen sitä mieltä ettei talopaketteja voi verrata suoraan keskenään, lähinnä mielikuvamarkkinointia -lämmin hetki asuu meillä, -ajatuksista koti ymym Y Ö:n olli lauloi aikoinaan: ONNELLINEN PERHE ASUU TIILITALOSSA
|