Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 16.08.2010, 08:57
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pafo Näytä viesti
Rellu Espace
Rellu Grand Espace
Mulla oli vuoden 95 Espace. Tais olla sillä 2.2 koneella jos oikeen muistan. Muovia koko auto niin ei ruostu. Kattokin on jotain perin outoa materiaalia. Tuntuu että on jokaisessa vähän eri värinen kuin alunperin. Ranskalaiseen tapaan ominaisuuksia. Sähköt toimii kun muistaa rasvailla liittimiä, eivät pääse hapettuun. Itsellä sisäilman puhaltimen kanssa oli vähän ongelmaa. Ei toiminut kaikki nopeudet. Jos sen olisi halunnut korjaa niin olisi koko kojelauta pitänyt purkaa, että pääsee käsiksi siihen puhaltimeen. Jäi sitten tekemättä. Osia saa Relluosasta kohtuu edukkaasti ja asiantuntemuksella. Rellua kun ostaa niin kannattaa niille soittaa ensin Ne ainakin kehui että tuo 2-koppanen espace on kuulemma paras. 3-koppasessa on sitten vikaa aika reilusti ja 4-koppasessa vielä enemmän. Tuo oma peli meni muuten todella vähällä polttoaineella. Keskikulutus tais olla siellä 7 luokassa. Muovin takia painoi muistaakseni 1200kg. Eikä sillä oikeen mitään traileria perässä vedetty. Jarruton tais olla 750kg, mut jarrullinen 1000kg. Tuohan ei ole muuten rellun tekemä vaan Matran, missä on rellun merkit.

Vanhuksilla oli taas pari vuotta tuo Grand Espace, vm.98, eli se tuoreempi koppa. Sekin meni pienellä. Eikä siinä muistaakseni pahempia ongelmia ollut, kunhan muistaa ettei pese konehuonetta. Sekin meni yllättävän pienellä.

Tilankäyttö on pirun hyvä noissa relluissa. Jokaisen penkin saa erikseen irroitettua, väännettyä minne vaan ja melkein mihin asentoon vaan. 2-koppasta sai ihan nelivedollakin. En tie saako 3-koppasta.
Vastaa lainaten