Näinkö?
Ei oo omassa romussa moista ollu mut kun oon yhtä ja toista rotteloo rassannu (siis auton rotteloo ei mitään alapää asioita hyh hyh) ja en mikään diesel rohvessoori oo joten sit ku jotain muuta ku rutiini juttuja ilmenee ni diselipajalle sitä tulee mentyä kun ei omat työkalut edes riitä kaikkeen. Muistaakseen tässäkin topicissa vilahtaneella diesel pajalla on semmonen pulssi tai tippa-anturi jolla voi kattoo sen ajotuksen koneen käydessä. Eli oli suuttimet ja/tai pumppu mitä tahansa ni sillä näkee todellisen ajoituksen samaan tapaan ku pensa autossa. Ja onhan niitä tapauksia ollu et se suutin penkissä on ookoo mut sit lämmetessään ei. Mun mielestä se vika on joko suuttimissa tai sit siin pumpussa. Mut mua vaivais et onko varmaa et se ajotus ei nyt vaeltele missä sattuu?
|