nimimerkki KARES
ei vastaa puheluihin eikä tekstiviesteihin, olen maksanut tuotteen jo aikoja sitten eikä mielestäni minkäänlaista aktiivisuutta kaupankäyntiin, tänne lähettää vaan yksityisviestejä, en minä täällä jouda pyöriä lukemassa viestejä niinku joku nuoriso internet joutomiesporukka, vaan haluan käyttää puhelinta ja saada asia nopeasti hoidettua mutta tämä mies ei pysty sitä hoitamaan järkevästi eikä osaa käyttää puhelinta. varmasti on kännykästä nähnyt viestini sekä soittotietoni muttei ole noteeraanut sitä mitenkään.
offivaruste.com, möi vanteet kalliimmalla mitä sovittiin, ja lippikset sekä tarrat "unohtu" paketista. lähetin palautetta, internet sivujen kautta -> ei vastausta.
SAATANA.
Jos saan tähän negativiista palautetta tyyliin, "ei jouda/ei kerkiä" niin silloin pitää unohtaa kaupankäynti jo ennenkuin harkitseekaan sitä.
edit. hermoni ovat kireällä kun "kaveri" ei vastaa puheluihin tais tulla jo seittemäs kerta peräkkäin kun sanoo että: "maksan velkani seuraavasta tilistä". muutaman oluen jälkeen lähden perimään itse henk.koht. saatavia, kyse on aika monesta tuhannesta eurosta. olen sanonut että kerralla ei tarvitse maksaa, mutta jos mies hankkii nettona n.2500€/kk niin miksi ei pysty lyhentämään velkaa vaikkapa 500€/kk tai ees 100€ pääasia että lyhentää! mua ainakin hävettäs/nolottas/vituttas olla jollekin velkaa, maksaisin sen mahdollisimman nopeasti pois
Viimeksi muokannut VonLeka : 13.08.2010 22:56
|