Viestiketju: moottori mäyrikseen
Näytä yksittäinen viesti
  #41  
Vanha 11.08.2010, 16:06
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arppa Näytä viesti
Öljyt suihkut ruuvattu kiinni. Vaparin lohkossa ei ole paikkaa mihin ruuvata eli ei ole koneistettu suihkulle paikkaa. Valueroista en osaa sanoa mitään, mutta luulen että ovat kaikki samaa valua ja erot koneistuksissa. M12 pultit 1.75 kierteellä, pituus 115 mm, aluslevyn halkaisija 24mm ja paksuus 4mm. Löytyy kahdella eri kannalla, kuusiokolo ja se saksalinen 12 sakaren.
Ja kaikki volvot ovat sairaan nopeita,jotkin mallit jopa älyttömän nopeita.
No siinä oli täydellinen vastaus, kiitosta vaan.

Eli M11 kierteillä olevaan lohkoon ei saa kunnollisia M12 kierteitä, kun nousut ovat eri. Jos olisi samalla nousulla, niin silloin onnistuisi. Helicoililla (re-coil, time-sert yms.) tietysti onnistuu.

2.0 vapari vitosessa oli tehoa jotain 70 hv, kai sillä sentään nahkamännän (MB 200D) jättää.

Viimeksi muokannut sisua45 : 11.08.2010 16:11
Vastaa lainaten