Tämmöset tuli kans vaihdettua taakse..
yks pallonivel meni kans vaihtoon...
Sitten alko jo jarrut näyttämään paremmalta.
Ja uudet levyt asennettiin tietysti samaan syssyyn.
Kiitokset tästä(kin) t.haapala:lle!
Varmaan unohdin jotain mut ei sillä sen suurempaaa merkitystä tässä vaiheessa...kai ole..?
Seuraavaksi pitikin saada vanteet ja renkaat.. Kesäksi saatiinkin hommattua tämmöset 33x12,5 r15 pallot..
Edessä 8" takan 10" !
Edessä et0 takan -44!!

Ja vanteet on kuulemma aika harvinaiset?
Siinä viel lelut vierekkäin:
Kumit alko olemaan loppu ja päädyttiin ostamaan uudet..
31 - 33 oli suunnitelma ja kohdalle osui 31x10,5 r15 kumit sopivaan hintaan ja tehtiin kompromissi.. (vaikka 33" näytti aika häröltä...

JA MIKÄ PARASTA: ajettavuus parani maantiellä huomattavasti!
Kuvia ei vielä ole niistä ,mutta lisään niitä kun saan kameran taas käyttöön..
Karjapuskurikin tuli hommattua (t.haapala:lta) ja se on maalaus vaiheessa vielä.
Auton maalaus ja levikkeiden asennus yms. olisi myös seuraavaksi vuorossa ja väriksi onkin jo kaavailtu snow camo-väriä...
Voimaa pitäisi myös saada lisää...tai pikemminkin alavääntöä.. kun tuo ei tunnu riittävän vakiona oikeen tossa bensa koneessa...
- Onko kukaan ahtanu remmillä näitä? (aika ahdasta on...)
- Jos on niin onnistuuko leimata?
- kestääkö kone ja vaihteisto + muut?
Eatonin m45:sta olin ajatellu...
kiitos!