Viestiketju: king cab
Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 04.08.2010, 19:18
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NuuBeRi Näytä viesti
Just meinasin korjata sen verran että on siltä pumpulta paluukin lohkoon.

(Oma ongelma lähes ratkaistu, vielä kun sais pyyhkijät ja sisätilan puhaltimen toimimaan. Auto käy SD23 koneella todella nätisti. Pitäisköhän siihen suunnitella jotain ahdinta kylkeen
Tyhjäkäynti vaan liian alhaalla, kun ravistaa niin pirtusti. Tänään ehtoolla syöttöä vähän suuremmalle niin siinähän se tyhjäkäyntikin nousee.)
Jättäsin ahistamiset tossa Sd moottorissa... Kaverilla oli SD:ssä aikoinaan solmukka ja sai kannetiivisteen uusia ekan kerran 1500km ajon jälkeen... Ja kannen oikasutti siinä ku aukas ja uusi tiivisteet... Ja ajoa kesti tällä kertaa sellaset 1200km ja eiku kansi auki uudestaan... Sen jälkeen ahdin jäikin odottaan toista laitetta, ja auton ehti leimata ahtimelle ja välärille... Öljyruiskuthan siin SD:ssä on, että ei siin mitään mutta kannentiiviste remppoja on siis ainakin tiedossa, jos ahtaa sen. Ahto käyttöön ois TD moottori parempi...
Vastaa lainaten