Kun ei tule tieliikennekäyttöön, niin voit vaikka sorvauttaa kaverilla siihen raidetangot

!
Noiden sorvattujen tankojen lujuutta en kyseenalaista, mutta kun kyse oli siitä pilkusta....
Jos saat hommattua hj-60:n (tai jonkin muun) ohjaus simpukan ja etuakselin, niin olisiko vaihtoehto
pistää tuo hj-60:n akseli kokonaisena paikalleen?
Vänkärin puolen sisemmän U-pultin kanssa joutuu pikkasen voimistelemaan, mutta kyllä se sinne sijaantuu.
(tietysti jos levittää jousia 70 mm niin menee heittämällä) etuperä menee heittämällä hj-60:n akseliputkeen.
Oliko tehostin sinulla listalla?, vaatii pikkasen töitä tehostimen pumpun kanssa, mutta rattiakselin laakerointi
ja yksi ylimääräinen nivel ja simpukan sovitus suht` helppo metsävehkeeseen
Jos ei, niin saat tehtyä väliaikaisen ohjaustangon leikkaa ja liimaa menetelmällä, ja kun tiedät millainen sen pitää olla niin sitten mitat sorvarille.
Tuolla 60:n akseliputkella saat pikkasen lisää tilaa renkaille, ja raidetanko mene heittämällä.
Jos tuo hj-60:n akseli sijaantus taaksekkin, niin silloin siellä olisi jo "kääntöjarrujen" aihio valmiina, nimittäin
hj:ssa on käsijarru takarummussa, ja teholtaan riittää AUTTAMAAN kääntymisessä, varsinkin talvella ja kaasulla.
Työn iloa projektille.
Tietysti nälkä vois kasvaa ennen syöntiä, ja akselit hj-61 lukkoakseleilla ja SOA (jouset akselin päällä)...
Ja nyt joku ehdottaa porttaaleja, kyllähän nekin menis, mutta tuo levyjarrumuutos pikkasen töisevä,
ja hintavakin....
Ja nuo hj-61 lukkoakselit ovat halpoja kuin mitkä, itse yritin myydä vuosi sitten yhtä akseliparia, jotka oli uusilla jarruilla ja etulukko käyttämätön? (tanko poikki, oli aggrikaattiautosta) kahvoineen ja vaijerineen.
Hintapyyntöä en muista mutta paras tarjous oli 650e.