Lainaus:
12ht pakosarja menee suoraan 60 2h ja sen turbon lähdön saa osottaa alat tai ylös. ja tota öljynpaineen saat ainakin Thaaralla laturin öljynkierrosta samoin paluun mutta paras ois kun tekis paluun öljypohjan yläpäähän tai sit voi tehä öljyn paluun niihin huoltoluukkuihin mistä näkee ne nokkaakselin kupit. veden kierron saat niistä lämppärin letkuista . kyllä se vesikierto on varmaan aika pakollinen ite ainaki laittaisin vaikka vähän siinä on hommaa? varmaan kilo ahtoja tuolla vakio turbolla ja mahdollisimman avara putkisto. dumpilla et tee mitään ellet välttämättä halua laittaa. ahtopainemittarille saa ehkä helpoiten hukkiksen letkuun Thaaran mutta jos viittii imusarjaan porata reijän ja jonkun letkulähdön siihen ruuvvaa ni näkee vähän todellisempaa.
syöttöä vaan lisää niin kyllä se siitä
|
Ja sitten mielipidettä asiasta.
Siis öljynpaluu nimenomaan sinne öljypohjaan koska ainakin 3B koneessa öljyn paluu nostaja laaksoon aiheuttaa öljyn tulvimisen huohottimesta pihalle(en tosin ole varma tuleeko 2 H:ssa sama ongelma).
Vesi kierto ei liene pakollinen,joskaan ei kai siitä haittaakaan ole.
Dumppi nyt on niitä tuninki juttuja mutta koska 2 H on paine-ero ohjattu kone niin luulisin sen dumpin säästävän syöttöpumpun säätökalvoa joka todennäköisesti repeää jokatapauksessa eli se kannattaa uusia.
slck:n foorumilla on asiasta melko kattava sepostus,eli jos jaksaa kaivaa niin sieltä löytyy kyllä kaikki tarpeellinen tieto asiasta.