Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 01.08.2010, 09:42
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Ne kuvat mitä ikuistu omaan kameraan.


Aamun ensimmäisiä:



Rengaspaineiden tarkastus:


Osa kalustoa odottaa malttamattomana maastoon pääsyä:


Alas hiippaillaan:





Sit välillä ylöspäin ja samalla kymmenisen autoa katselee / miettii omia linjojaan




Ei ne vähän isommatkaan kivet tunnu missään, kun jousitus elää ja 39" rengas kiipee


CJ-5 Jeepin napalukko ei kauaa viihtyny ehjänä


"Hiekkalaatikolla" riitti välillä vilskettä. Tais parhaimmillaan olla noin 10 autoa ja pari mönkkäriä menossa ylös ja alas.


Aikas monta berttaa osu yhteen kuvaan


Ei se Ratsuni kyllä paljoa jousta. Tossaki takafillari joku 20-30cm irti maasta.


Kivasti joustaa 36 irok 0,3bar paineilla ton patrollin alla


Hieman kumi purua kivenpäällä, ku koitti suditella itteensä irti.....mutta tuloksetta


Ei halunnu mennä taaksepäin, ku oli tuommonen kivi jääny just perän taakse. Pitäis kait vahvistella peräkopan kuortakin, ku tuntuu osuvan noin helposti......tai pitäiskö kuitenki miettiä reittivalintoja


Siis tosta ei menny "vakio" patrolli ajamalla........kyllä siinä kuulemma selkeä reitti meni, mutta suhteet, meinaan välityssuhteet ei ollu vaan meillä kohdallaan



Jouni jumitti sit Jeepin tuollaisen pienen kiven päälle......vinssailu hommikshan se sit meni, ku vaan oikea eturengas hiemna hipoi kiveä vasten. Takarenkaat kaivoi kyllä kivasti itsensä hiekkaan.


Viimeksi muokannut Jare : 02.08.2010 16:19
Vastaa lainaten