Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 29.07.2010, 09:06
ismo:n Avatar
ismo ismo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.06
Sijainti: Vihti (koti) / Espoo (työ), Finland.
Viestit: 453
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hpotteri Näytä viesti
Niin ja turvaventtiilistä anturi löysälle, mieluummin irti kun ilmailet.
Tämä turvaventtiilin anturi asia olikin mielenkiintoinen. Joskus tästä jotain kuulleena, mutta toistaiseksi jo useamman vuoden asia huomioimatta Volvon jarruja ilmanneena - nyt olisi ehkä viimein aika opetella tämä.

Kyseessä siis lienee tuossa ohjeessa oleva "Warning valve". Onkohan juuri tuossa venttiilissä oleva sähkökaapeli se, joka aiheuttaa kojetaulussa jarrujen varoitusvalon palamisen. Mä oon jo vuoden pari ollut välittämättä kyseisestä valosta, kun sillä ei tunnu olevan mitään merkitystä.

Laitetaan tähän vähän tageja, jotta tämä topicci löytyisi haulla myöhemminkin: jarrut, C303, ilmaus, ilmaaminen, volvo, jarruneste. En nimittäin tänäänkään löytänyt tätä haulla, vaan piti kahlata postituksia läpi, ja toivoa että tämä löytyisi uudestaan.

Ja onnea mysteerin selvittämiseen. Mitä suurempi mysteeri sitä miellyttävämpi tunne, kunhan se ratkeaa.
Onko sulla kahluusarjat ja onko ne kuinka tiiviit? Jos vaikka joku jarrusylinterivuotaa ja jarrurumpu alkaa täyttyä nesteestä.

Viimeksi muokannut ismo : 29.07.2010 09:09 Perustelu: Onnittelut ja ehdotus lisätty
Vastaa lainaten