Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 26.07.2010, 18:09
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.069
Perusasetus

Mitenkäs sen on noin hajalle saanut?

Eiköpähän sen risteyttämällä saane vanhemmankin 90:n laatikosta. Näyttää osanumeroissa olevan pieni ero:
36110‑6D041 KZJ9*, VZJ9*..MTM; W(CENTER DIFFERENTIAL LOCK)
36110‑6D261 KZJ9*, VZJ9*..MTM; W(ABS & CENTER DIFFERENTIAL LOCK)

Mutta koppa on ainakin sama, vertaile ite tarkemmin sisuskaluja ja mistä tuo ero osanumeroon tulee:
36101 CASE SUB-ASSY, TRANSFER
36111‑35070 KZJ9*, VZJ9*

36112 CASE, TRANSFER, REAR
36112‑35040 KZJ9*, VZJ9*

36101 CASE SUB-ASSY, TRANSFER
36111‑35070 KZJ90..LHD..MTM; KDJ9*, KZJ95, VZJ9*

36112 CASE, TRANSFER, REAR
36112‑35040 KZJ90..LHD..MTM; KDJ9*, KZJ95, VZJ9*

Näissähän siis kepillä oleva jakis, kai se sitä on vielä tuossa D-4D -moottorisessakin?

Englannista näyttäis löytyvän kohtuuhintaan, rahdinkaan en usko olevan ongelma vaikka ei myyjä sitä suostuis lähettämäänkään: http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-LANDCRU...item3a5d2f87c4

Kattele rahtia vaikka www.interparcel.com kautta.

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 26.07.2010 18:22 Perustelu: osanumeroita
Vastaa lainaten