Mitenkäs sen on noin hajalle saanut?
Eiköpähän sen risteyttämällä saane vanhemmankin 90:n laatikosta. Näyttää osanumeroissa olevan pieni ero:
36110‑6D041 KZJ9*, VZJ9*..MTM; W(CENTER DIFFERENTIAL LOCK)
36110‑6D2
61 KZJ9*, VZJ9*..MTM; W(ABS & CENTER DIFFERENTIAL LOCK)
Mutta koppa on ainakin sama, vertaile ite tarkemmin sisuskaluja ja mistä tuo ero osanumeroon tulee:
36101 CASE SUB-ASSY, TRANSFER
36111‑35070 KZJ9*, VZJ9*
36112 CASE, TRANSFER, REAR
36112‑35040 KZJ9*, VZJ9*
36101 CASE SUB-ASSY, TRANSFER
36111‑35070 KZJ90..LHD..MTM; KDJ9*, KZJ95, VZJ9*
36112 CASE, TRANSFER, REAR
36112‑35040 KZJ90..LHD..MTM; KDJ9*, KZJ95, VZJ9*
Näissähän siis kepillä oleva jakis, kai se sitä on vielä tuossa D-4D -moottorisessakin?
Englannista näyttäis löytyvän kohtuuhintaan, rahdinkaan en usko olevan ongelma vaikka ei myyjä sitä suostuis lähettämäänkään:
http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-LANDCRU...item3a5d2f87c4
Kattele rahtia vaikka
www.interparcel.com kautta.