Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 26.07.2010, 09:43
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Juu, kaivappas runkonumero esille, niin selviää malli.
Pitäis olla 1613xxxxx jos perusmalli tai 1623xxxxx jos Station Wagon.
Löytyy autosta hytän puolelta tulipellistä (joka on rautaa ja ruostuu yleensä)
Voi löytyä myös rungosta vasemman takajousen takakiinnikkeen yläosasta tai rungonpäältä pakosarjan/putken kohdalta (orkkiskoneen putki lähtee vasemmalta vaakassa sisälokarin läpi josta alas auton alle.)

Diesel konetta noissa ei ole ollut kuin vasta -57 eteenpäin ja sekin aluksi 2 litrainen. 2,25 tuli vasta series2 malliin.

Noita galvanoituja osia ei tarvi juuri koskaan hitsailla, koskapa ovat yleensä hyvässä kunnossa (näissä S1 malleissa) ja melkein kaikki on kiinni niittaamalla.
Ainoat osat rungon lisäksi jotka on galvanoimatta on tulipelti ja maski, tosin omassa -55 ainakin maski on alumiinipellillä ja olen kuullut joissain olevan tulipellinkin alumiinia(tosi harvinainen)
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten