Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.07.2010, 18:29
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti
Ilmastointia näissä ei tarvita, tummat lasit ajaa saman asian.

(Jos autossa on ilmastointi niin sen voi purkaa ja myydä halvalla sellaisella joka haluasisi sellaisen omaansa)
GL vähän niukasti herkutettu mutta GLS:ssä sit reippaasti kivaa (jos autossa on ilmastointi niin sellainen on turha isossa autossa jossa kuuma sisätila on kuin huono sauna, ilmastoinnin voi purkaa pois turhana kapistuksena ja myydä sen pois).
Ei nyt liity suoraan aiheeseen, mutta kyllä mun mielestä ilmastointia ei korvaa mitkään kalvot eikä muut. Ja ison auton isot kuumat sisätilat tarvitsee vähintään yhtä paljon ilmastointia kuin pienemmän.

Liekö sulla kokemuksia Toimivasta Ilmastoinnista, tuntuu nuo kommentit että voi turhana kapistuksena myydä pois, että et oo koskaan ilmastoidussa autossa istunutkaan. Itse maksaisin mielelläni puolmilliäkin ajetusta Pajerosta tonnin enemmän jos siinä olis toimiva ilmastointi. Kyllä mun mielestä ilmastointi on aika ehdoton varuste autossa, varsinki sellasessa jolla ajetaan kesällä pidempää matkaa. Tämän kesän luulis viimeistään saaneen kaikkien arvostavan ilmastointia autossa... Ja onhan siitä paljon iloa myös kostealla säällä vaikkei varsinaisesti kuuma olisikaan. Kuivaa siis ilmaa.
Vastaa lainaten