Nyt on vaihdettu uudet joudet lukkoon. Kuskinpuolen poskiratas ja se lukon sisempi ratas näytti hieman kuluneelta. Aikaisemmin oli ed. omistajan toimesta laitettu 0.5 shimmi levyt, nyt liaäain molöwmmillw puolille 0.1 lisää eli ei juuri mtn!! Perä taas jälleen kerran kasaan.
pari metriä ehdin ajaa suitsalla eteenpäin niin jo heti kuulu sellainen kovaääninen naksahdus ja kuskin takarenkaasta. Sitten testasin enempi niin paukahtelee tosi voimakkaasti ja nimenomaan kuskintakarenkaan paikkeilta. Sitten kokeilin soratiellä että pitääkö perä niin ainoastaan hanttimiehen puolen rengas löi tyhjää ja tämä kuskinpuoli ja rutisi yli oikein huolella. Saman huomasin myös kun ajoin ympyrää molemmin puolin että kun käänsit kaikki peliin vasemmalle ja ajoit ympyrää niin kuskin takarengas takerteli jotenkin oudosti ja teki sorakolla ihan sellaista suttaus jälkeäkin ja naksahteli ja paukahteli rumasti. sitten ajoin ympyrää ja kaikki pelissä oikealle niin sitten ei oikein jarraillut mikään rengas ja aika normi hiljainen oli peräkin kun nätillä kaasulla ajoi, jos painautti enempi kaasua niin kuskin puolelta kuului taas sellaista ylilyöntiä että sukat pois

Voisko joku kertoa että kuinka nuita välyksiä mitataan tuolta perästä siitä lukosta ja mistä kohtaa niitä sieltä mittaillaan. Olen käyttänyt perän jo pari kertaa auki niin on kuitenkin jotain älyä siitä. Olisko tälle perälle enään mitään tehtavissä vai onko uuden lukon hommaaminen edessä?? Kaikki poorit ja hammasrattaat jne... oli minun mielestä ihan hyvässä kunnossa, ainut että niiden lockrihtin hammasrattaiden hampaat oli ehkä hieman kulunut. Voiskohan tuota saada vielä jotenkin pelaamaan, esim. lisäämällä vaikka lisää noita shimmilevyjä tuonne kuskinpuolen poskirattaan alle ja näin se toisi lähemmäs rattaita. Onko myös vaarana että jos liikaa laittaa noita shimmejä tuohon poskirattaan alle että perästä tulee tönkköperä?? antakaa mulle neuvoja mitä tekisin, tarvii saada auto kuntoon!!!