mittarissa on jotakin 240tkm tai jotakin sinnepäin, syylarissa on joku tarra jossa on maininta hihnan vaihdosta ja siinä jotakin 350tkm tai jotakin. mutta luultavasti toi jäähdytin on vaihdettu. eli paha mennä oikeesti sanomaan että mitä tällä on ajettu. tää tuli mulle sellaselta firmalta millä on yli 20 4x4 luxia, myyjä sanoi että tää on hyvä koneinen ja että kone olis jossakin vaiheessa vaihdettu.
tuskin tää ihan maailman tappiin saakka ajettu on, kuten olen laittanut niin tekniikka toimii loistavasti. ei askissa tai perissä laakerit kihise ja kahise, silloin kun laitoin liikenteeseen ja vaihdoin öljyt niin kaikki oli ihan kirkkaat ja ei mitään mujua ollut seassa.
etuakseli on laakeroitu, laitettu uudet pikku-timo murrokset, uudet levyt ja jarrukikkeet jne...siihen toiseen lavaan on orkkisvalot olemassa, mukaan toinen konepelti kun paikallaan oleva on vähän huono.
jos on tarvetta luxille tai muuten vaan himo tällaiseen niin ei pöllömpi vaihtoehto tämä vaikka itse sanonkin, olen kohtalaisen monta vuotta melkein päätoimisesti paininut tällaisten kanssa. jos hommaat vastaavan luxin ja lähdet tekemään siihen nämä muutokset niin ei se ihan kivuttomasti ja ilmaiseksi synny. ja tähän ne on laitettu ja vielä muutoskatsastettu ja otteessa on merkinnät muutoksista. hinta on mitä on, pienen periaatteellisen myönnytyksen siihen voinee tehdä. jos ei muille kelpaa niin sitten ajan itse,
siksi tästä saatan luopua kun vireillä hanke hommata "unelmien auto". sekin 4x4 toyota projekti, joskin aavistuksen iäkkäämpi. tämän realisointi pitäisi romujen lukumäärän perheelliselle miehelle sopivammassa määrässä....
|