No, ainakin jotain edistystä sain tapahtumaan näillä ohjeilla.
Tuommosen "tuulitunnelin" pokkailin alumiinipellistä ja ruuvasin puhaltimen siihen kiinni.
Vielä jäi sopivasti tilaa puskurin taaksekkin. Puhaltaa ilmaa läpi koko syylärin alalta.
Lisäksi käänsin sytkän niin aikaselle, kuin suinkin mahdollista ilman nakutusta vedättäessä, ja koitin vähä säätää perusseoksiakin, muttei niillä tuntunut olevan käyntiin vaikutusta. Pitää katella seoksia joskus mittarin kanssa.
Ja joku kyseli autosta, niin tuommonen jenkkikorollahan se on. 1350kg punnittu, pikkulohkolla ja manuaaliaskilla :P
Tyhjäkäynnillä en saanu lämpöjä edes 80°C asti, vähän rajummassa käskyttämisessäkin maksimissaan sain nousemaan 90°C, josta hyvin nopeasti tippu tuonne 85°C, kun vähän idlaili...
|