Viestiketju: Maasturikoulujen autot
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.11.2003, 20:48
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Joo Antti siihen se mun idea perustuukin kun hiluksin omapaino on 1400+rapiat. Aika ero tuollanen 700-800kg. Kuorma on, maastosta en tiedä, mutta otteen perusteella vajaa 900kg.
1400kg?!? Oho, ei ole paljoa. Vähemmän kuin BJ-40. Joo, minun 45:sessakin on otteen mukaan kuorma 1t, mutta sen kanssa tosiaan pärjäisi vielä metsässäkin joustojen, rungon jne puolesta. Tiellä menisi luultavasti käsittääkseni noin 1.5t.

Lainaus:
quote:
Perän ylitys ei kyllä juuri eroa HJ-60:sestä ja hiluksissa pellit nousee ylemmäs kuin cruiserissa. (ei voi johtua siitä)
Tarkoitin minun Land Cruiser-pickuppia... mutta itse asiassa taitaa olla sama juttu siinä, ei paljon eroa 60:sestä.

Lainaus:
quote:
ps. Ei me näköjään niin kaukana mielipiteissä ollakaan , vai ootko höllänny linjaa?
Ei me olla oltukaan, väärinkäsitystä kaikki alun alkaenkin. Tarkoitin silloin vain, että SLCK:n postituslista on Land Cruiseri-asioihin erikoistunut, en muuta. Suomen Land Cruiser -Klubi on yllättäen Land Cruiser-klubi. Täällä saa minun silmissä pisteitä jokainen, joka on mieltynyt 1) Toyota Land Cruiser -maastoautoihin, tai 2) Toyota -maastoautoihin, tai 3) maastoautoihin. Kippis!

--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Vastaa lainaten