Viestiketju: GR veturina
Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 13.07.2010, 14:35
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

ittellä oli kans gr:ssä ongelmaa lämpöjen kanssa (ahdot 0,7bar ja syötöt kohtuu isolla) kun oli huono syyläri ja ehkä hieman alitehoinen flekti. ongelma poistui lähes kokonaan kun laitoin chevyn syylärin ja passatin tupla flektit (vaikka tässä vaiheessa oli konees teetetty ahdin, ahdot 1,4-1,6bar ja syötöt täysillä).

eli toden näköisesti sullakin ongelma ratkeaa kun ostat vaikka us-partsista griffitin alumiini syylärin ja laitat KUNNON flektin/flektit. motonetin/bilteman/haista paska flekteillä ei tee yhtään mitään. kunnon flekti missä on ilman tuotto tunhansia litroja minuutissa. esim passatin flektit tuntuu olevan todella tehokkaita ja niiden tehoa lisää jos saa tehtyä edes jonkun näkösen tuulitunnelin. cossu sierrassakin on kohtuu tehokkaat flektit. jos uutta ostat nii spallin flektit on hyviä.

ittellä oli gr:ssä kiviseltä ostettu chevyn orkkis syyläri ja noi yllä mainitut flektit niin eipä oikeen lämmenny enää ku maastossa pitkän kiljutuksen jälkeen . uudella alumiinisella uskoisin olevan vielä enemmän jäähdytys tehoa. noiden griffitin syyläreiden hinnat pyörii siin 200€ hujakoilla.


myös vakio turbo varmasti lämmittää konetta kun on kuormaa reippaasti ja syötöt isolla ja vaikkei ahtoja paljoa olisikaan. isompaa turree kiinni vaan itte tosiaan teetätin vakio garretin kuoriin isommille siiville.

Viimeksi muokannut jv : 13.07.2010 14:40
Vastaa lainaten