Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palde
Ahdin oli siis täysin kunnossa , siivet toimii ,ei jumi !
AHTOPAINEANTURI viallinen / paskanen , uusittu koko roska > kustannusvaikutus noin 12 € koska osa oli ylijäämää jostakin projektista !
Säästöä tuli semmottet 2482 € ...
|
Tässäkin tapauksessa olis merkkihuollossa vaan vaihdettu kaikessa hiljasuudessa turbo, käyty koeajolla ja todettu että ai perkule, eipä hyödyttänytkään mitään. Sitten oltais tutkittu vähän lisää ja vaihdettu ahtopaineanturi. Asiakkaalle juteltu vähän myötätuntoa osoittaen että voi että, mutta nyt se on kunnossa ja lasku sen reilut 2500 €. Asentaja ehkä sitten vielä myöhemmin myisi tämän kunnossa olevan ex-turbon kaverilleen parilla satkulla koska asiakas ei halunnut rikkinäistä öljyistä turboa muistoksi.