Pikku uppaus tämänkin osalta...
Katsastukseen oli muutama "pikkujuttu" hoidettavana:
Helman päässä oli tuollainen pikku kolo, joka piti piiloittaa katsastusmieheltä, ja irroitin helmaa suojaavan muovipalkin...
Tulikin sitten vähän lisää hommia, kun liinnitysreiät oli hieman kasvaneet (molemmin puolin)
Ja tollainen se oli alapuolelta. Kumma juttu, mutta kotelo sisältä oli aivan ehjä, vaikka ulkokuori oli aivan paperia???

Samalla laitettiin kuntoon noi välipalkin mädät, kun ne putkihommassa huomattiin...
Ja kun hitsin hitsilaitteet oli kädessä, niin tuli uusittua noi taka-akselin korvat, kun toinen repesi Punkan kisojen valmisteluissa (kotiin lähdettäessä asfaltti tiellä!)

Tämä kuva siis uudesta peräaihiosta, jossa korvakkeet lähes virheettömät...
Sitten kun saatiin helmat kuntoon, niin oltiin koeajolla, kun hiekkarinteessä ylösajaessa takapäässä paukahti oikein "kipakasti", ja takaveto hävisi??

Ei muuta kuin verstaalle ja vetarit ulos, ei vikaa, joten oisko perä rikki???
Olihan se kun alkoi öljyä tippumaan hiljalleen tallin lattialle kopasta, ja aperä pois paikaltaan, niin tasauspyörästön pikkurattaat oli menneet palasiksi.
Onneksi sain perän pikaisesti (eipä nuo uutenakaan kallita ole £200 englannissa). KIITOS siitä myyjälle!!!
Kuvassa näkee ettei 200.000km maantiajoa paljoa rattaita rassaa...
Mutta nyt seuraavaksi alkaa rungon entisöinti ja avahvistaminen, kun sielläkin on elektrolyyttinen tapahtuma alkanut nakertaa saumoja.

Ja samalla akselit päivitetään KAM:n murroksilla/vetareilla sekä ARB:n lukoilla ja 4:11 välityksillä...