Jotain taas tapahtunu. Taka-aksilan jarruputkiin löytyi ainoa järkevä ratkaisu toyotan tiskiltä tilaten. F- alkuisen tarvikeliikken kötöstämät putket eivät pahemmin nesteitä pitäneet, kartion kulmassa vanhaan verrattuna oli eroa, ja työkalusatsi jolla
masentaja ne kötösti, oli sama mitä saa motonetistä/biltemasta 20 e hintaan... Sitäpaitsi, melkein parikymppiä halvemmaksi tuli alkuperäset putket, eli jotain 44 e. siis molemmat yhteensä.
Mitäs tästä opimme, no, vaikka ja mitä...
Tässä viimeviikolla tekasin bj-40:sessä olleen auran pikakiinnikkeen LäJään sopivaksi ja kiinnityspulttien paikkoja lisättiin hyödyntäen rungossa jo valmiina olevia orkkisvinssin muttereita.
Nostin auran keulaan ja kokeilin hydrauliikkaa. voima riittää vaikkakin moottori käy nyt vain puolella jännitteellä.
Jos tuohon vielä sen vinssin petin turaisi kiinni, ja valoraudan toisille ajovaloille joutuu myös tekeen.
Juutuubassa auran kokeilua;
http://www.youtube.com/watch?v=elDve2eus0s