Haku joskus siis tuottaa tulosta...
Meillä tallilla on nyt sitte 2 kuppikuntaa. Kilpurissa sisäkumit ja kulemma EHDOTTOMASTI laitettava, mutta itte taas (kiihdytysautosta oppineena) olisin tubeless:n kannalla.
Työn alla 10" vanteet johon TULEE beadlock, mutta sisäkehän "humppi" on todella matala, joten suohiippailussa / mutaspoori hapetuksessa olis ihan mukavaa, kun tietäis, jotta rengas pysyy vanteella.
(OK! STAUN äijät turpa kiinni!!!)

Tarkotuksena olis saada pakettia kasaan, niin ettei reissulla tarvii sepätä jotain rengashommaa tuntitolkulla ja metrinen kanki ottassa keskellä yötä, kun jono karkaa valovuoden päähän.
Eli mitä liimaa kannattaisi käyttää??? (tuulilasikamalla pysyy IKUISESTI, on meinaa kokeiltu)

Laittaako joku pulteilla/peltiruuveilla kiinni (näin tehtii -90 luvulla dragstereissa kun BL:a ei ollu saatavissa)

ONKO KOKEMUKSIA asentaa kuorma-auton messinkinen venttiilijalka, vai katkeaako liian helposti???


Tää nyt on taas tätä kyselyä, mutta helpottaa kummasti, jos JOKU on testannu ja todennu, toimii / EI toimi, niin säästää taas aikaa (ja hermoja) meikäläiseltä...
Renkaat on 36"x14" R16 ja "maastokuvioiset"...
Kysyypi harrastelija...