Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinä
Eihän kukaan muu oo koskaan erehtyny ostaa jotai chittiii zediltä?
Tuli hätäsee tilattuu yks soittari jossai mielenhäiriössä ja samalla miusta tuli "kanta-asiakas"
Kannattaa silmäillä laskuerittelystä ajanviete saraketta, 12egee kuussa on kuumottava hinta tyhjästä.
Niinpä,ois kannattanu lukee mainostekstari huolella,(ja googlettaa)ennen ostopäätöstä.
Miulle tappiot jäi siedettäviksi (1kpl soittari=24eskoo),mut miunlaisii varmaa on muitakii ja siitähän syntyy hyvä bisnes.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3977837
Koskaa ei oo tällee käyny,ja taas kävi... 
|
---
Törkeä nettihuijaus kännykällä. Sivulla on leikkimielinen OLETKO VAMPPYYRI-testi. Leikillisten rasti-ruutuun-kysymysten jälkeen pyydetään kännykkänumero, johon tekstataan varmistuskoodi. Varmistuskoodi pyydetään syöttämään nettisivulle, jotta näkee testituloxensa. Syöttämisen jälkeen tulee viesti KIITOS TILAUKSESTASI ja kännykkää viesti numerosta 17235 "Kiitos Zed Plus-tilauksestasi". Netissä lukee hyvin pienellä präntillä alhaalla että tilaus on kestotilaus, maksaa 15 euroa kuukaudessa ja 15 euroa on vähimmäislaskutus. Siellä lukee myös pienellä präntillä
"Palvelulla ei ole kuluttajasuojalain mukaista peruuttamisoikeutta"
!!!
---
tuo oli osa ilmoituksesta jonka tein kuluttajasuojaan tästä putiikista. MINULLA ON KOKEMUSTA NÄISTÄ HUIJAUKSISTA. Sain kerran rahaa takaisin.
Heti nähdessäni tämän tiesin että se on törkein huijaus mitä olen tähän asti nähnyt, ja täyttelin tätä OLETKO VAMPPYYRI testiä varmistaakseni asian. Sitten lähti heti viestitys kuluttajasuojalle.
Prepaid-liittymälläni on vain kymppi eikä sieltä ainakaan heti 15 euroa kadonnut mihinkään (jos katosi, se tulee takaisin vahingonkorvauksena vaikka oikeusteitse, sillä minä en mitään kauppaa tosiaan tehnyt kenenkään kanssa). Lisäksi panin siihen väärän operraattorin
Nykyajan suomessa nämä tyypit kyllä joutuvat vastuuseen teoistaan kun vaan ihmisistä löytyy aktiivisuutta. Viimeksi päädyin vaihtamaan englanninkielisiä maileja jossain hollannissa tai tanskassa majailievien päällikkönilkkien kanssa, ja tulihan ne rahat lopulta takaisin, korkojen kanssa.
Zedin "oletko vamppyyri"-nettitesti on tosiaan törkein mitä olen koskaan nähnyt, tuo "Palvelulla ei ole kuluttajasuojalain mukaista peruuttamisoikeutta" on härskein juttu koska se oikeus on kaikilla. Alas nämä tyypit ja heti. Hyvä että menin sivulle ja toimin, jonkun pitää näistä ilmoittaa, ja mitä useampi, sitä nopeammin asia etenee, ja kyllä, se etenee vaikka oikeuteen asti jos ei nilkit muuten usko, suomessa on viranomaistahot jotka hoitaa näitä asioita, kunhan kansalaiset pistävät asian alulle.