Näytä yksittäinen viesti
  #48  
Vanha 06.07.2010, 09:43
Palde Palde ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.09.03
Sijainti: Kuru, Finland.
Viestit: 1.097
Perusasetus

Kiitoksia vaan kaikilla vinkeistä !

Kovasti ollaan Googlattu tietoa ja asiasta ...viddu ku enklanti vaan kääntyy niin huonosti ...olis pitäny viittiä opiskella ...

Tuota n75 venaa ei tosiaan löydy tuosta mun Skoodasta , koska kaikki alipaineputket menee kuvassa olevaan "laatikkoon" .
Hintaa tuolle en ole vielä uskaltanut kysyä ...katotaan testerillä ajossa kunhan saadaan ensin tontille ...


Tällä hetkellä vikakoodeja ei ole , koska muisti nollattiin "huollossa".
Ajossa testerillä saatu info viime perjantailta : välillä ahtaa välillä ei ahda > turbo viallinen , täytyy vaihtaa ...

Itte läydetty : - EGR:n ja imusarjan tiiviste vuotanut , uusi tiiveste .
- Painesäiliöltä lähtevä letku hinkuttanut ittensä puhki , nyt löyty syy miksi neste vähenee ...
- Ilmanputsarikotelon pohjalla oleva "lämminilmaventtiili " jumissa ja täysin auki ...vaikka lämmintä tallissa + 30 astetta ...

Mutta eiköhän tuosta jotain saada kun ees yrittää itte ....ja vie sitten oikeelle korjaamolle
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Anturi.jpg‎
Views:	330
Size:	88,2 Kt
ID:	13494   Click image for larger version

Name:	anturi 1.jpg‎
Views:	344
Size:	91,9 Kt
ID:	13495  

Viimeksi muokannut Palde : 06.07.2010 09:46 Perustelu: Pahoittelen kuvien " laatua"
Vastaa lainaten