Näytä yksittäinen viesti
  #18  
Vanha 05.07.2010, 19:20
Kuljukka Kuljukka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.09.09
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palde Näytä viesti
Joo , EGR-venttiili purettu ja putsattu ...otteet vaan hukassa ...yli 30 astetta lämmintä ...huh huh ( ja talvella oli liian kylmä )

Missäs tuo n75 venttiili oikeen on ? Taikka mikä sen tehtävä on ...muutako rikkinäisenä haitata kulukua

Ja Map pitäs ? olla ehjä ...

Äskön juuri liikuttelin tuota VNT:n siipien säätötankoa , mielestäni liikkuu kevyesti 1,5 - 2 cm .
Hajuakaan ei ole kuin paljon pitän liikua ...

Kylän VAG-velhokin on jossakin maastoajosafarilla ja tulee ensviikolla vasta maisemiin ...ittellä ei ole VAG-ohjelmaa eikä piuhaakaan , jotta pääsis ronkkiin koodeja .
En kyllä tiedä edes mikänoista VAG.comin ohjelmista olis oikea ja ja mistä piuha can-vayläseen ...Oikeestaan ei kyllä hirveemmin ees kiinosta ronkkia tota paskalajää ...Toyotassakin olis päivittämistä .

MUTTA KIITOKSIA kaikille jo nyt tulleista vastauksista ...Sinistä Farkku-Skoodaa ei meidän seudulta kannata hankkia ...ees halavalla
Imitkö alipaineella tuosta kellosta jolloin siivet liikku, eli pelittääkö kello?
Ja vaikka ne siivet liikuiski hyvin niin kannattaa silti putsata ja testata.
Ahtopaine/lämpötunnistin on kans yks mikä aiheuttaa samanmoisia oireita..
Vastaa lainaten