Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palde
Joo , EGR-venttiili purettu ja putsattu ...otteet vaan hukassa ...yli 30 astetta lämmintä ...huh huh ( ja talvella oli liian kylmä  )
Missäs tuo n75 venttiili oikeen on ? Taikka mikä sen tehtävä on ...muutako rikkinäisenä haitata kulukua
Ja Map pitäs ? olla ehjä ...
Äskön juuri liikuttelin tuota VNT:n siipien säätötankoa , mielestäni liikkuu kevyesti 1,5 - 2 cm .
Hajuakaan ei ole kuin paljon pitän liikua ...
Kylän VAG-velhokin on jossakin maastoajosafarilla ja tulee ensviikolla vasta maisemiin ...ittellä ei ole VAG-ohjelmaa eikä piuhaakaan , jotta pääsis ronkkiin koodeja .
En kyllä tiedä edes mikänoista VAG.comin ohjelmista olis oikea ja ja mistä piuha can-vayläseen ...Oikeestaan ei kyllä hirveemmin ees kiinosta ronkkia tota paskalajää ...Toyotassakin olis päivittämistä .
MUTTA KIITOKSIA kaikille jo nyt tulleista vastauksista ...Sinistä Farkku-Skoodaa ei meidän seudulta kannata hankkia ...ees halavalla 
|
Imitkö alipaineella tuosta kellosta jolloin siivet liikku, eli pelittääkö kello?
Ja vaikka ne siivet liikuiski hyvin niin kannattaa silti putsata ja testata.
Ahtopaine/lämpötunnistin on kans yks mikä aiheuttaa samanmoisia oireita..