Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja santikko
n75 löytyy kun seuraat "hukkaportin" ohjausletkua, pitäis löytyä klotti johon menee 3 letkua ja 2 napainen liitin. tarvikkeena maksaa n. 50€, jos sen vaihtaa niin ei varmaankaan tuohon konkurssiin enää tunnu  ahtopaineen säätöventtiilinä toimii, eli tuo määrää paljonko vnt siivet aukenee.
|
Santikolla kun on hyvä tuntuma aiheeseen, niin osaatko sanoa voisko velipojan vm. -98 81kW Paskatin onnettomat menohalut johtua tuosta? Onko noissa jakajapumpullisissa tuota n75-käikälettä? Auto kun ei tunnu edes 66 kilovattiselta, enemmän SDI:ltä. Hyvä kun talvella saa houkuteltua vähän sutimaan jäällä. Ollut yhtä veltto jo 3 vuotta...
Ilmamassamittari on vaihdettu ja turbon siivet liikkuu ainakin siitä taagista liikuttelemalla sen sentin toista. Meinaan ettei turhaan purettas turpoa pöydälle. Auto ei siis savuta eikä käyttäydy muutenkaan huonosti, ainoastaan tehottomasti. Tuntuu että ei saa ruokaa, eikä näin ollen ahtojakaan. Tai voi varmaan olla just toisinpäinkin.