Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 04.07.2010, 20:25
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Viestit: 758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jopo_ Näytä viesti
Toyotan ohje: http://www.4x4wire.com/toyota/tech/lockright_locker/
Suzukista ei mitään hajua, mutta Toyotassa tuo lukon välys säädetään sinne palojen alle tulevien shimmilevyjen paksuudella


Ite paiskasin tuonne väliin orkkis levyjen lisäksi 0,2mm paksuja laakerin sovitelevyjä (DIN 988) jotta sain tuon väliksen kohdilleen.

Tuntuu että tuo lockrightin pauke taitaa olla kuitenkin enemmän ominaisuus kuin vika. Kaikista parhaiten toimii jos pitää koko ajan vedon tai moottorijarrutuksen päällä. Jos vetoa ei ole kumpaankaan suuntaan niin tuntuu että herkästi paukahtaa.
Tietäiskö joku kertoa et millä numero koodilla saisin tuohon suitsaan ostettua nuita laakerinsovite levyjä poskirattaisiin?? Perän ehdin jo kasata niin ei kehtais sen takia nyt heti purkaa sitä.. niitähän saa varmaan eripaksuisina?? mutta tarvis tietää se keskireiän koko ja ja koko halkaisija tai sitten jos joku tietää suoraan jonkun koodin millä tulee oikeat.http://www.essve.com/upload/ESSVE%20...pdf/din988.pdf tuossa linkissä on erivaihtoehtoja nuille soviteprikoille mut mikäs se suitsaan sopiva prikka on??
__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei..
Toyota hilux

Viimeksi muokannut korbimotors : 04.07.2010 20:33
Vastaa lainaten