Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 04.07.2010, 15:11
Palde Palde ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.09.03
Sijainti: Kuru, Finland.
Viestit: 1.097
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja santikko Näytä viesti
sulla joko vnt:n siivet jumittaa, tai n75 venttiili kakkina. aika tyypillinen ominaisuus vag:ssa. mun ahu- konenine pasaati menee kanssa limb:iin välillä, juurikin tuon n75 takia. ja yks vaihtoehto on map-anturi.
Joo , EGR-venttiili purettu ja putsattu ...otteet vaan hukassa ...yli 30 astetta lämmintä ...huh huh ( ja talvella oli liian kylmä )

Missäs tuo n75 venttiili oikeen on ? Taikka mikä sen tehtävä on ...muutako rikkinäisenä haitata kulukua

Ja Map pitäs ? olla ehjä ...

Äskön juuri liikuttelin tuota VNT:n siipien säätötankoa , mielestäni liikkuu kevyesti 1,5 - 2 cm .
Hajuakaan ei ole kuin paljon pitän liikua ...

Kylän VAG-velhokin on jossakin maastoajosafarilla ja tulee ensviikolla vasta maisemiin ...ittellä ei ole VAG-ohjelmaa eikä piuhaakaan , jotta pääsis ronkkiin koodeja .
En kyllä tiedä edes mikänoista VAG.comin ohjelmista olis oikea ja ja mistä piuha can-vayläseen ...Oikeestaan ei kyllä hirveemmin ees kiinosta ronkkia tota paskalajää ...Toyotassakin olis päivittämistä .

MUTTA KIITOKSIA kaikille jo nyt tulleista vastauksista ...Sinistä Farkku-Skoodaa ei meidän seudulta kannata hankkia ...ees halavalla
Vastaa lainaten