Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45
Kuvassa Ural 375 konehuone. Moottorihan on Zilin valmistama 7 litrainen "isolohko". Linko näkyy kaasarin takana. Huomatkaa suojattu virranjakaja, ja tulpan johdot. Zilin "pikkulohkossa" lienee samanlaiset järjestelyt?
|
Joo, noissa lienee kaikissa alkujaan tuo radiohäiriöt poistava/vähentävä systeemi. Jos puuttuu, niin on SA toimesta otettu veke, jos esim tulpanjohdot tarvinnu vaihtaa. Tossa, mitä rakentelen, ei niitä ollut ollenkaan, ja tuossa toisessa puuttuu nuo yksittäisille sylintereille menevät piuhat.
Sitten kannattaa huomioida myös nuo kaksi letkua, jotka menee virranjakajan ja kaasarin välillä. Niillä kuivataan muuten käytännössä täysin tiivis virranjakaja. Kaasuttimen sisällä on vaakatasossa kaksi pilliä, joissa molemmissa n.20ast viiste päässä. Toinen viiste ylöspäin ja toinen alaspäin ja ilmavirtaus virranjakajassa taattu.