Ostetaan
80 luvun lopulta ja kunto on sellanen, että perunat keittää ja pikkupakkasilla 7,5m mid cabin jenkissä lämpötila ollut yli 15 astetta plussan puolella.
Sen kyllä mainitsen suoraan, että lämmittimestä tuommoinen käy korkeintaan hätätapauksessa, kun happikadon huomaa aamulla megalomaanisena pääkipuna, vaikka ilmanvaihdosta olisi huolehdittu.
Laitan kuvia kapistuksesta huamenissa.
Ostetaan